مديركل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي آذربايجان شرقي:*جاده مراغه – هشترود پول دارد، اما پیمانکار ندارد | نخستين پايگاه خبری صنعت راه و ساختمان شمالغرب کشور
چهارشنبه, ۲ خرداد , ۱۳۹۷ | Wednesday, 23 May , 2018
شناسه خبر:14279    ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸
مديركل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي آذربايجان شرقي:
جاده مراغه – هشترود پول دارد، اما پیمانکار ندارد

مديركل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي آذربايجان شرقي گفت: دو سال، با وجود تخصيص اعتبار نبود پيمانكار اجراي طرح را به تأخير انداخته است.

به گزارش سازه پرس، سلمانزاده در جلسه بررسی تصادفات منجر به فوت در جاده مراغه – هشترود اظهار داشت: ۹۰ میلیارد ریال برای بهسازی و آسفالت جاده مراغه – هشترود تخصیص یافته است.

وی تصریح کرد: دو سال با وجود تخصیص اعتبار، نبود پیمانکار اجرای طرح را به تأخیر انداخته است.

سلمانزاده اضافه کرد: از زمان تخصیص اعتبار برای اجرای طرح چهار مورد مناقصه برگزار شده، ولی کسی در آن شرکت نکرده است.

وی اضافه کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته در خصوص آسفالت این طرح، امسال این مسیر به منظور کاهش تصادفات منجر به فوت بهسازی و آسفالت می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: سال گذشته ۲۵ کیلومتر از مسیر بهسازی آسفالت شده است.

جاده مراغه – هشترود از نظر آسفالت در بدترین شرایط قرار دارد / ۴۰ نفر بر اثر غیراستاندارد بودن جاده مراغه – هشترود کشته شدند

حمید شکری معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مراغه نیز در این جلسه اظهار کرد: جاده مراغه – هشترود از نظر آسفالت در بدترین شرایط قرار دارد و این  وضعیت تصادفات منجر به فوت را بیشتر کرده است.

وی خاطرنشان ساخت: در یک سال گذشته نزدیک به ۴۰ نفر در این مسیر به خاطر غیراستاندارد بودن در اثر تصادف جان باخته‌اند.

فرماندار شهرستان مراغه با اشاره به جان باختن جهار نفر در روزهای گذشته یادآور شد: نباید نبود پیمانکار برای آسفالت این مسیر عامل جان باختن شهروندان شود.

شکری، از وضعیت بد راه‌های روستایی و نبود خط‌کشی در راه‌های روستایی مراغه انتقاد و بیان داشت: در زمان کمبود و نبود اعتبار اجرای طرح‌های عمرانی نیازمند مدیریت جهادی است.

وی خواستار سرعت بخشیدن به بهسازی، آسفالت و خط‌کشی جاده مراغه – هشترود و راه‌های روستایی شد.

انتقاد از وضعیت آسفالت راه‌های روستایی

علی دلداری دادستان عمومی و انقلاب مراغه در ادامه این جلسه با اشاره به آمار بالای تصادفات منجر به فوت و جرح در این مسیر اذعان داشت: سال گذشته نزدیک به ۹۰ میلیارد ریال دیه به جان باختگان و مجروحان تصادفات این مسیر پرداخت شده است.

وی عنوان کرد: اگر این دیه‌ها صرف آسفالت مسیر می‌شد خانواده‌ای داغدار و بی‌سرپرست نمی‌شد.

دلداری با انتقاد از وضعیت آسفالت راه‌های روستایی افزود: اگر راه‌های روستایی به موقع آسفالت، لکه‌گیری و خط‌کشی نشود، حوادث رانندگی در آنها بیشتر از جاده‌های اصلی خواهد شد.

فارس

     ارسال به دیگران

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق مادی و معنوی این وبگاه محفوظ می باشد.
کپی برداری و استفاده از منابع این پایگاه داده با ذکر منبع بلامانع می باشد.
پست الکترونیک: info@sazehpress.ir